10.12.2010

Kako napraviti kamp? – 1. faza i Najbolji kamp u Srbiji – 2. faza

Projekat je podeljen u dve faze. Prva faza – treninzi i radionice u lokalnim zajednicama da bi se iniciralo i proširilo malo i srednje preduzetništvo i mogućnost zapošljavanja u Srbiji kroz širenje znanja o započinjanju malog biznisa baziranog na kamping smeštaju. Kasnije, u drugoj fazi – odabir najboljeg kampa u Srbiji i studijska poseta Hrvatskoj. Sagledana je prava situacija kamping turizma u Srbiji i izabran je najbolji kamp, kao primer dobre prakse i poboljšanja praktičnog znanja i iskustva u upravljanju kampovima.

Ciljevi:

  • Povećanje održivosti lokalnog preduzetništva i svesti lokalne zajednice o mogućnostima biznisa baziranog na kamping turizmu;
  • Jačanje privatno-javno-OCD partnerstva;
  • Sagledavanje prave situacije kamping turizma u Srbiji
  • Poboljšanje znanja i iskustva u upravljanju kampovima;
  • Promocija kampinga kao stila života, kamp vodiča i čiste okoline..

Rezultati:

  • Sproveden trening o planiranju i upravljanju kampovima u započinjanju biznisa “Kamping turizam – investucija za budućnost” za predstavnike 8 opština
  • Sprovedena promocija održivog biznisa u kamping turizmu i održan trening 69 predstavnika opština, lokalnih preduzetnika i investitora, medija, i organizacija civilnog društva;
  • Saradnja između turističkih organizacija, predstavnika opština i lokalnih preduzetnika;
  • Obilazak 16 kampova u cilju sagledavanja stvarne situacije kamping turizma u Srbiji;
  • Unapređenje praktičnog znanja u upravljanju kampovima, studijska poseta Hrvatskoj (obilazak 8 kampova).

Kamping asocijacija Srbije sprovela je projekat, u okviru GTZ Programa za ekonomski razvoj i promociju zapošljavanja,  u partnerstvu sa CEFE Asocijacijom Srbije, od  maja 2010. do oktobra 2010.