Glavni ciljevi projekta bili su:
- Promocija kamping ponude u Srbiji na domaćem i međunarodnom tržištu
- Poboljšanje mesta za kampovanje u Srbiji i regionu Potisja
- Terenski obilazak i i izrada online baze podataka kamping ponude u Srbiji
- Izrada web prezentacije i prve kamping brošure
- Pojavljivanje na međunarodnom kamping tržištu-učestvovanje na sajmovima turizma u Srbiji i međunarodnim sajmovima
Rezultat su bile medijske i druge zajedničke marketing aktivnosti u pravcu unapređenja pazvoja kamping ponude u Srbiji- region Potisja, izrada baze podataka kao i upoznavanje stranih i domaćih investitora sa mogućnostima ulaganja u razvoj kampinga u Srbiji.
Tokom ovog projekta, koji je pomognut od strane Ministarstva za ekonomiju i regionalni razvoj, Sektor za turizam, Kamping asocijacija Srbije je, zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije, učestvovala na najvećim sajmovima turizma u Evropi (Berlin, Milano, Madrid) gde je prvi put kamping ponuda Srbije predstavljen kroz brošuru “Kamping i karavaning u R.Srbiji”. Kreirana je CD-DVD multimedijalna prezentacija ulaganja u kamping turizam u Srbiji.
Kamping asocijacija Srbije sprovela je projekat od februara 2007. do januara 2008. uz podršku Ministarstva za ekonomiju i regionalni razvoj, Sektor za turizam.
0 Comments