15.02.2008

Unapređenje i promocija kamping kapaciteta u Republici Srbiji na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu

Unapređenje i promocija kamping kapaciteta u Republici Srbiji na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu

Glavni ciljevi projekta bili su:

  • Promocija kamping ponude u Srbiji na domaćem i međunarodnom tržištu
  • Poboljšanje mesta za kampovanje u Srbiji i regionu Potisja
  • Terenski obilazak i i izrada online baze podataka kamping ponude u Srbiji
  • Izrada web prezentacije i prve kamping brošure
  • Pojavljivanje na međunarodnom kamping tržištu-učestvovanje na sajmovima turizma u Srbiji i međunarodnim sajmovima

Rezultat su bile medijske i druge zajedničke marketing aktivnosti u pravcu unapređenja pazvoja kamping ponude u Srbiji- region Potisja, izrada baze podataka kao i  upoznavanje stranih i domaćih investitora sa mogućnostima ulaganja u razvoj kampinga u Srbiji.

Tokom ovog projekta, koji je pomognut od strane Ministarstva za ekonomiju i regionalni razvoj, Sektor za turizam, Kamping asocijacija Srbije je, zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije, učestvovala na najvećim sajmovima turizma u Evropi (Berlin, Milano, Madrid) gde je prvi put kamping ponuda Srbije predstavljen kroz brošuru “Kamping i karavaning u R.Srbiji”. Kreirana je CD-DVD multimedijalna prezentacija ulaganja u kamping turizam u Srbiji.

Kamping asocijacija Srbije sprovela je projekat od februara 2007. do januara 2008. uz podršku Ministarstva za ekonomiju i regionalni razvoj, Sektor za turizam.