Projekat je podeljen u dve faze. Prva faza – treninzi i radionice u lokalnim zajednicama da bi se iniciralo i proširilo malo i srednje preduzetništvo i mogućnost zapošljavanja u Srbiji kroz širenje znanja o započinjanju malog biznisa baziranog na kamping smeštaju. Kasnije, u drugoj fazi – odabir najboljeg kampa u Srbiji i studijska poseta Hrvatskoj. Sagledana je prava situacija kamping turizma u Srbiji i izabran je najbolji kamp, kao primer dobre prakse i poboljšanja praktičnog znanja i iskustva u upravljanju kampovima.
Ciljevi:
- Povećanje održivosti lokalnog preduzetništva i svesti lokalne zajednice o mogućnostima biznisa baziranog na kamping turizmu;
- Jačanje privatno-javno-OCD partnerstva;
- Sagledavanje prave situacije kamping turizma u Srbiji
- Poboljšanje znanja i iskustva u upravljanju kampovima;
- Promocija kampinga kao stila života, kamp vodiča i čiste okoline..
Rezultati:
- Sproveden trening o planiranju i upravljanju kampovima u započinjanju biznisa “Kamping turizam – investucija za budućnost” za predstavnike 8 opština
- Sprovedena promocija održivog biznisa u kamping turizmu i održan trening 69 predstavnika opština, lokalnih preduzetnika i investitora, medija, i organizacija civilnog društva;
- Saradnja između turističkih organizacija, predstavnika opština i lokalnih preduzetnika;
- Obilazak 16 kampova u cilju sagledavanja stvarne situacije kamping turizma u Srbiji;
- Unapređenje praktičnog znanja u upravljanju kampovima, studijska poseta Hrvatskoj (obilazak 8 kampova).
Kamping asocijacija Srbije sprovela je projekat, u okviru GTZ Programa za ekonomski razvoj i promociju zapošljavanja, u partnerstvu sa CEFE Asocijacijom Srbije, od maja 2010. do oktobra 2010.
0 Comments