Online obuka za bavljenje kamping turizmom u okviru seoskih domaćinstava

Obuka lokalnih preduzetnika u turizmu i vlasnika/predstavnika seoskih domaćinstava za bavljenje kamping turizmom u okviru seoskih domaćinstava

Obuka je podeljena u 3 modula (osnove kamping turizma, upravljanje kampom i resursima, upravljanje finansijijama, marketing i promocija). Prvi modul se fokusira na specifičnosti kamping turizma, drugi na pitanja opšteg upravljanja, upravljanje finansijama i korišćenje finansijskih instrumenata, dok se treći modul bavi instrumentuima marketinga, pre svega promocije usluga u turizmu. Obuka uključuje različite materijale i kombinuje metode učenja.

MODUL 1 – OSNOVE KAMPING TURIZMA:

Svrha ovog prvog, uvodnog modula je da se upoznate sa osnovama kamping turizma, oblicima kampinga, ciljnim grupama korisnika u zemlji i inostranstvu, postojećom legislativom, primerima dobre prakse – Zapadne Srbije, uloga Kamping asocijacije Srbije i Kamping asocijacije Vojvodine.

Dobrodošli! Kako izgleda kamping turizam, pogledajte ovde.

Kamping industrija ili mali porodični biznis? Upozajte se na sledećim stranicama, kliknite ovde.

Šta je kamping u seoskim domaćinstvima? Šta on donosi i kako izgleda pogledajte ovde.

Svidelo Vam se? Na sledećem linku možete pronaći i ostale primere ovog jednistvenog turističkog proizvoda, kliknite ovde.

Kako je bavljenje kampingom regulisano u Srbiji? Aktuelne zakone i druge akte u vezi sa kampingom, pronadjite na ovom linku.

Šta radi Kamping asocijacija Srbije / Kamping asocijacija Vojvodine, pogledajte ovde.

————————————————————————–

MODUL 2 – MENADžMENT U TURIZMU I FINANSIJSKI INSTRUMENTI :

Ovaj modul pruža osnovu za strateško planiranje, poslovnu analizu i analizu rizika, donošenje odluka, opisuje karakteristike uspešnog menadžera, osnove finansijskog upravnjanja, rentabilnost poslovanja, pribavljanje sredstava, osnovne pojmove o troškovima i finansijsko planiranje.

Svidelo Vam se i želite da započnete sa kampingom u seoskom domaćinstvu? Dokument koji Vam može pomoći da postavite ciljeve svog posla, preuzmite ovde.

Osnovno šta treba da znate o upravljanju novim poslom i finansijama, pogledajte ovde.

Kako da napravite biznis plan za svoju poslovnu ideju, preuzmite ovde.

Želite da vidite kako da upravljate svojim bizisom i ko vam je u tome potrebam? Više o menadžerskim stilovima pogledajte ovde, a o tipovima ličnosti potrebnim u timu saznajte više ovde.

Svaki posao nosi rizik! Na koji način možete uraditi analizu rizika, pogledajte ovde.

————————————————————————–

MODUL 3 – MARKETING I ODNOSI U TURIZMU:

Ovaj modul daje uvid u osnove marketinga, marketing destinacije, marketing miks, elemente i karakteristike turističkih proizvoda, kanali promocije i komunikacije.

Zbog čega je marketing u turizmu toliko drugačiji? Koje su najvažnije karakteristike i ekementi turističkog proizvoda možete saznati ovde.

Šta čini marketing miks i zašto je neophodno uzeti u obzir sve njegove elemente, pronađite ovde.

————————————————————————–

Na ovoj stranici ste imali priliku da se sretnete sa najvažnijim stvarima koje treba da imate u vidu ako želite da zabočnete da se bavite kampingom u seoskim domaćinstvima. Cilj je bio da unapredite svoja znanja i veština u oblasti kamping turizma i upravljanja, kao i perspektive razvoja kamping odmorišta i kampirališta u okviru domaćinstava, ali i da Vam da podsticaj za osnivanje i razvoj.

Molimo Vas da ocenite svoje zadovoljstvo ovom obukom popunjavanjem formulara koji možete preuzeti ovde. Kako bismo unapredili ovu obuku i videli koliko ste Vi njome zadovoljni, molimo Vas da popunjen formular posaljete na info@camping.rs. Unapred hvala!

Obuka je kreirana u okviru projekta „Kamping odmorišta i kampirališta kao generatori razvoja turizma u regionu Deliblatske peščare“ koju sprovode Kamping asocijacija Srbije i Vojvodine uz finansijsku podrsku Sektora za turizam Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija RS i Pokrajinskog sekretarijata za privredu, zapošljavanje i ravnoprastost polova AP Vojvodine.